Întrebări frecvente

În această secțiune se regăsesc întrebări frecvente ce au răspunsul pregătit. Dacă ai o întrebare diferită ne poți trimite un mesaj pe pagina de suport clienți sau ne poți contacta direct. Îți oferim rapid soluția optimă, răspunsul la întrebarea ta!

  • Modalitati de plata

    Plata ramburs

    În această varianta plata comenzii se va face în numerar la livrare. Vei plăti direct agentului firmei de curierat Fan Courier în momentul în care îți sunt livrate produsele, iar acesta îți va emite o chitanță. Produsele comandate și taxa de transport trebuie achitate integral.

    In situația în care comanda plasată nu îndeplinește condițiile necesare expedierii produselor, acnpieseutilaje.ro o poate anula, fără a oferi posibilitatea clientului de a pretinde alte interese la schimb. În situația în care activitatea clientului poate produce daune de orice natură, acnpieseutilaje.ro își rezervă dreptul de a-l exclude pe acesta și de a-i anula acestuia orice posibilitate de a mai continua achizitionarea prin intermediul site-ului, fără nicio justificare.

    Metoda de plată cu cardul prin intermediu PlatiOnline:

    • Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
    • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
    • Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
    • Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
    • Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

    Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele acnpieseutilaje.

    Plata prin transfer bancar

    Poți alege să faci un transfer bancar, pe baza facturii sau a proformei emise de noi, la cererea ta.

  • Am vazut pe site un produs de care am nevoie. Cum stiu ca este compatibil cu utilajul meu?

    Pentru a fi 100% sigur de compatibilitatea dintre produsul selectat si utilajul dumneavoastra, apelati unul dintre consultantii nostri, avand datele de identificare ale utilajului la indemana.

  • Am vazut pe site un produs care imi este necesar. Cum il comand?

    Simplu! Sunand la unul dintre numerele de telefon afisate sau completand o CERERE OFERTA online.
    Veti fi apelat telefonic de unul dintre consultantii nostri, pentru a confirma comanda, datele de facturare si de livrare, urmand ca expedierea sa se faca, de obicei, in aceeasi zi, majoritatea produselor fiind in stoc.

  • Vreau un produs care nu este pe site. Il puteti aduce?

    Telefonati unuia dintre consultantii nostri, avand la indemana datele de identificare ale utilajului, precum si necesarul de piese. Sau trimiteti solicitarea pe e-mail la una dintre adresele din sectiunea Contact.
    Asa cum am afirmat intotdeauna: daca se fabrica, o putem aduce!

  • Cum pot plati produsele comandate?

    Plata se face ramburs, la curier, pentru produsele comandate direct din stoc. Pentru comenzile externe si pentru cele ce depasesc suma de 5000 lei, se va face in avans plata partiala prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme, deoarece firmele de curierat nu pot face o incasare mai mare de 5000 lei/zi.

  • Cand va fi livrata comanda mea?

    Colaboram cu mai multe firme de curierat rapid, pentru un timp de asteptare redus si costuri minime.
    Piesele comandate din stoc vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.
    Veti primi intotdeauna, inainte de livrare, un SMS cuprinzand numarul de AWB si numarul de contact al agentiei locale a firmei de curierat. Pentru comenzile externe, unul dintre angajatii firmei va comunica termenul de livrare aproximativ pentru fiecare oferta in parte. In continuare, livrarea la nivel national se va efectua in conditiile mentionate anterior.

  • Nu am primit factura in colet. Cum procedez?

    Factura produselor comandate se va regasi fie in colet, fie sub AWB-ul firmei de curierat.
    Daca, totusi, nu ati gasit factura, puteti solicita o copie electronica pe adresa de e-mail
    secretariat@acnpieseutilaje.ro sau la numarul de telefon 0371.191.734.

  • Ma puteti ajuta cu montajul/instalarea produselor achizitionate?

    Pentru o reparatie durabila, nu doar calitatea pieselor achizitionate conteaza, ci si instalarea acestora. De aceea, va recomandam una din echipele noastre de interventie mobila, care se poate deplasa la locatia  utilajului.
    Pentru detalii despre acest serviciu si a gasi cea mai buna solutie pentru dumneavoastra, va rugam sa va adresati departamentului tehnic al ACN Piese Utilaje SRL.

  • Toate piesele sunt acoperite de garantie?

    Majoritatea pieselor comercializate beneficiaza de garantie. Sunt exceptate componentele sau subansamblurile provenite din dezmembrari, piesele de uzura (dinti de cupa, anvelope, lubrifianti si filtre, placute si discuri de frana etc.). Pentru elementele de uzura, veti primi certificat de calitate si un certificat de conformitate.

  • In cat timp este reparat/schimbat un produs defect?

    Repararea/schimbarea produsului va avea loc, de regula, in acelasi termen de livrare al comenzii intiale, in limita stocului nostru si al furnizorilor nostri.

  • Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

    Certificatul de garantie se regaseste pe aceeasi fila cu factura, pe verso. Indiferent de situatie, in baza numarului de factura, vom sti ce piese ati achizitionat si daca acestea se afla inca in perioada de garantie.

  • Detalii livrare

    Din momentul în care comanda a fost efectuată, iar confirmarea de plată a sosit (dacă optați pentru plata online), înaintăm procedurile pentru expediere.

    • Plata se face atât online, cu cardul sau prin transfer bancar, cât și ramburs.
    • Pentru plățile online, cu card sau prin transfer bancar, clientul beneficiază de o reducere de 5%.
    • Costul transportului variază între 12 și 28 de lei și este adăugat la totalul de plată, vizibil pe pagina coșului. Factura se regăsește în colet sau o poți primi, la cerere, pe email.
    • Pentru comenzile de minim 300 de lei, transportul este gratuit, exclusiv pe teritoriul României.
    • Dacă piesa de schimb pe care o cauți nu se regăsește în stocul nostru, poți recurge la soluția unei comenzi speciale, prin care noi o vom găsi și ți-o vom livra.
    • Transportul se face prin serviciul de curierat FAN Courier, la adresa desemnată de client.
    • Expediem coletul în aceeași zi în care plasezi comanda, astfel încât să ajungă la tine într-un interval de 24-48 de ore. Dacă apar întârzieri, te vom informa și vom stabili împreună o nouă dată de livrare, după necesitate.
    • Comenzile plasate de Luni până Joi, după orele 16:00, sunt procesate ziua următoare.
    • Comenzile plasate Vineri, după orele 16:00, sunt procesate Luni.

    Atenție! Din cauza procesării rapide a comenzilor, nu putem face modificări asupra comenzilor deja confirmate.

    acnpieseutilaje.ro se angajează să expedieze coletele rapid, astfel încât să ajungă la tine în cel mai scurt timp posibil. Cu toate acestea, nu putem prelua responsabilitatea pentru eventuale întârzieri cauzate de factori externi, precum condițiile meteo sau traficul rutier intens. Pentru noi, livrarea coletelor este la fel de importantă ca și pentru tine, deoarece reprezintă unul dintre serviciile indispensabile pentru a ne dezvolta.

    Fiecare colet expediat de către acnpieseutilaje.ro conține documentele necesare care atestă achiziționarea produselor.

  • Cu ce firma de curierat faceti livrarea?

    Livrarea se realizeaza prin Fan Courier și Sameday.
    Daca totusi doriti expedierea printr-o alta firma de curierat, puteti face comanda de ridicare la firma agreata de dumneavoastra si ne puteti trimite AWB-ul pe adresa noastra de e-mail, pentru a-l tipari si atasa coletului.

  • Pot ridica produsul comandat in aceeasi zi de la sediul ACN?

    Produsele aflate in stoc se pot ridica in aceeasi zi din depozitul firmei, anuntand personalul nostru cu minim 30 de minute inainte, timp necesar pentru a pregati piesa/piesele solicitate si documentele de insotire a/ale acesteia/acestora.

  • Cine plateste transportul?

    Transportul produsului catre client este suportat de catre acesta. Ca alternativa, produsele pot fi ridicate direct de la depozitul nostru din Bucuresti sau, daca ati optat pentru servicii de montaj, pot fi aduse de mecanicul ce vine la interventia de reparatie a utilajului dumneavoastra.

  • Am posibilitatea sa verific coletul inainte de a plati rambursul?

    Daca doriti verificarea coletului, va rugam sa mentionati acest lucru angajatului nostru care va preia comanda. Este un serviciu optional, disponibil doar la cerere, implicand costuri mai mari de transport.

  • Cum procedez daca produsul primit este defect?

    Daca defectul este vizibil, va rugam sa ne contactati la secretariat@acnpieseutilaje.ro  sau la numarul de telefon 0371.191.734 si sa ne trimiteti cateva poze relevante, pentru a putea incepe procesul de retur, in conditiile mentionate anterior. Daca defectul nu este vizibil, va fi necesara o fisa de constatare eliberata de un service autorizat.

  • Am primit coletul deteriorat/incomplet, cum procedez?

    Daca la livrare coletul prezinta urme de deteriorare, solicitati curierului efectuarea receptiei in prezenta acestuia, pentru a verifica si certifica integritatea produsului comandat. Orice sesizari ulterioare, in lipsa unui proces verbal redactat de reprezentantul firmei de curierat in momentul receptionarii de catre dumneavoastra a produsului comandat, nu pot fi luate in considerare.

  • Am primit alt produs decat cel comandat, ce pot face?

    Daca au existat erori la ambalarea/etichetarea marfii, iar produsul primit difera de cel inscris in factura, situatia va fi remediata in cel mai scurt timp de catre un angajat al ACN Piese Utilaje, fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra.
    Daca ACN Piese Utilaje a livrat alt produs decat cel comandat, din motive ce nu pot fi imputate clientului (cum ar fi: date incomplete de identificare sau furnizarea gresita a acestora, lipsa confirmarii necesarului de piese conform planselor tehnice etc), costurile de returnare vor fi suportate integral de catre firma, urmand ca rambursarea contravalorii pieselor sa se faca in maxim 7 zile lucratoare.
    Produsul/produsele trebuie sa aiba ambalajul nedeteriorat si sa nu prezinte urme de montaj.

  • Politica de retur

    Returul produselor se face, gratuit, în termen de 30 zile calendaristice, persoanelor fizice. Clientul are acest drept, fără a motiva în vreun fel această decizie.

    Produsele trebuie returnate în aceeași condiție în care au fost primite: în ambalajul original, fără defecte, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit (factură, certificat de garanție în original etc.).

    Pentru produsul care se returnează murdar sau cu urme de uzură, se percepe o taxă de 10% din valoarea produsului (dar nu mai puțin de 50 lei + TVA, după caz). Această regulă este valabilă și se aplică numai dacă produsul poate fi readus la starea inițială.

    Produsele ce au fost livrate ca set, trebuie returnate ca set.

    Daca s-au achiziționat mai multe produse de același fel și sunt returnate toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

    Clientul păstrează factura și primește una de storno, după procesarea returului. Așadar, factura inițială, nu trebuie îanpoiată.

    Nu se acceptă returul dacă produsele îndeplinesc cel puțin una din condițiile de mai jos:

    • Produsul este o piesa electrică sau electronică, sau conține componente electrice/electronice
    • Au fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului
    • Ambalajul este deteriorat sau incomplet
    • Apar urme de folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau de șocuri mecanice/ electrice
    • Lipsesc anumite accesorii primite în pachet
    • Apar înscrieri (de orice tip) pe cutia produsului
    • Produsul a facut parte dintr-o comandă specială (adică produsul nu făcea parte din stocul uzual al vânzătorului, dar a fost livrat pe baza unei comenzi ferme și cu plata unui avans)
    • De asemenea, acnpieseutilaje.ro își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate)
    • Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
    • Se ramburseaza valoarea produsului, fără taxa de transport.

    Anularea comenzii:

    Este posibilă anularea comenzii, dacă aceasta nu a fost deja expediată. Dupa anularea unei comenzi achitate cu cardul, banca emitenta va debloca suma blocata in contul client in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

    De asemenea, acnpieseutilaje.ro își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

  • Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

    Pentru produsele livrate din stoc, ce nu prezinta urme de montaj si ambalajul este nedeteriorat, returul se poate face in termen de 30 de zile calendaristice. Contravaloarea pieselor va fi returnata prin transfer bancar in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data comunicarii IBAN-ului si receptionarea pieselor in depozitul ACN Piese Utilaje. Componentele si piesele electrice sau cele de instalatii hidraulice nu pot fi returnate.

  • In ce conditii pot returna un produs?

    Daca produsul livrat este conform cu cel ofertat si identificat impreuna cu dumneavoastra, returul poate fi efectuat in termen de 30 de zile calendaristice. Contravaloarea pieselor va fi returnata prin transfer bancar in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data comunicarii IBAN-ului si receptionarea pieselor in depozitul ACN Piese Utilaje.
    Piesele electrice si componentele/ansamblele hidraulice nu pot fi returnate.
    Daca ACN Piese Utilaje a livrat alt produs decat cel comandat, din motive ce nu pot fi imputate clientului (cum ar fi date incomplete de identificare sau furnizarea gresita a acestora, lipsa confirmarii necesarului de piese conform planselor tehnice, etc), costurile de returnare vor fi suportate integral de catre noi.
    Rambursarea contravalorii pieselor sa va face in maxim 7 zile lucratoare. In ambele situatii produsul/produsele trebuie sa aiba ambalajul nedeteriorat, iar piesele sa nu prezinte urme de montaj.

  • In cat timp primesc banii inapoi in urma returului?

    Dupa ce s-a efectuat receptia pieselor la depozitul ACN Piese Utilaje si s-a comunicat un IBAN valid, in termen de maxim 7 zile, suma va fi rambursata prin transfer bancar.

CERE CONSULTANTACERE CONSULTANTA

Nu știi exact ce cauți?

Te putem ajuta!