Întrebări frecvente

În această secțiune se regăsesc întrebări frecvente ce au raspunsul pregătit. Dacă ai o întrebare diferită ne poți trimite un mesaj pe pagina de suport clienți sau ne poți contacta direct. Îți oferim rapid soluția optimă, răspunsul la întrebarea ta!
Am vazut pe site un produs care-mi trebuie. Cum stiu ca este compatibil cu utilajul meu?
Pentru a fi 100% sigur de compatibilitatea dintre produsul selectat si utilajul dumneavoastra, apelati la unul dintre angajatii firmei, avand datele de identificare ale utilajului la indemana.
Am vazut pe site un produs care-mi este necesar. Cum il comand?
Foarte simplu. Sunand la unul dintre numerele de telefon afisate sau completand rapid CEREREA DE OFERTA online. Veti fi apelat telefonic de unul dintre angajatii firmei, pentru a confirma comanda, datele de facturare si de livrare, urmand ca expedierea sa se faca, de obicei, in aceiasi zi, majoritatea produselor fiind in stoc.
Vreau un produs care nu este pe site. Il puteti aduce?
Telefonati unuia dintre angajatii firmei, avand datele de identificare ale utilajului la indemana si necesarul de piese. Sau trimiteti solicitarea pe e-mail, la una din adresele din rubrica Contact. Asa cum am afirmat intotdeauna: daca se fabrica, o putem aduce!
Cum pot plati produsele comandate?
Plata se va face ramburs, la curier, pentru produsele comandate din stoc. Pentru comenzile externe sau pentru valori mai mari de 5000 lei, se va face o plata partiala in avans, prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme, deoarece firmele de curierat nu pot face o incasare mai mare de 5000 lei/zi.
Cand se livreaza comanda mea?
Avem contracte cu mai multe firme de curierat rapid, pentru un timp de asteptare si un cost minime. Pentru piesele din stoc, livrarea ar trebui sa se realizeze a doua zi. Veti primi intotdeauna, inainte de livrare, un SMS continand numarul de AWB si numarul de telefon direct de la agentia locala a firmei de curierat. Pentru comenzile externe, unul dintre angajatii firmei va comunica termenul de livrare aproximativ pentru fiecare oferta in parte. In continuare, livrarea la nivel national se va realiza cum am mentionat anterior.
Nu am primit factura in colet, cum procedez?
Factura produselor comandate se va regasi fie in colet, fie sub AWB-ul firmei de curierat. Daca, totusi, nu ati gasit factura, puteti solicita o copie electronica pe sau la telefonul 0371.191.734.
Ma puteti ajuta cu montajul/instalarea produselor achizitionate?
Pentru o reparatie menita sa dureze, nu doar calitatea pieselor achizitionate conteaza, ci si instalarea acestora. De aceea, va recomandam una din echipele noastre de interventie mobila, ce se poate deplasa la locatia utilajului. Pentru detalii despre acest serviciu si gasirea celei mai bune solutii pentru dumneavoastra, va rugam sa va adresati departamentului tehnic al ACN Piese Utilaje SRL.
Toate piesele sunt acoperite de garantie?
Majoritatea pieselor comercializate au garantie. Exista totusi cateva exceptii, precum componente sau subansambluri provenite din dezmembrari, piese de uzura (dinti de cupa, anvelope, lubrifianti si filtre, placute si discuri de frana…). Pentru elementele de uzura, veti primi certificat de calitate si certificat de conformitate.
In cat timp este reparat/schimbat un produs defect?
Repararea/schimbarea produsului se va realiza, de regula, in acelasi termen de livrare cu prima piesa expediata, in limita stocului nostru si al furnizorilor nostri.
Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?
Certificatul de garantie se regaseste pe aceeasi foaie cu factura, pe verso. Oricum, indiferent de situatie, in baza numarului de factura, stim ce piese ati achizitionat si daca sunt inca in perioada de garantie.
Cu ce firma de curierat faceti livrarea?
Livrarea se realizeaza prin Fan Courier și Sameday. Daca totusi doriti expedierea prin alta firma de curierat, puteti face comanda de ridicare la firma agreata de dumneavoastra si ne puteti trimite AWB-ul pe adresa nostra de e-mail, pentru a-l tipari si atasa coletului.
Pot ridica produsul comandat in aceiasi zi de la sediul ACN?
Produsele aflate in stoc se pot ridica in aceiasi zi din depozitul firmei, cu anuntarea personalului nostru cu minim 30 de minute inainte, timp necesar pentru a pregati piesa/piesele solicitate si documentele de insotire a/ale acesteia.
Cine plateste transportul?
Transportul produsului catre client este suportat de catre acesta. Alternativ, produsele pot fi ridicate direct de la depozitul nostru din Bucuresti sau pot fi aduse de mecanicul ce vine la interventia de reparatie a utilajului dumneavoastra.
Pot verifica coletul inainte de a plati rambursul?
Daca doriti verificarea coletului, va rugam sa mentionati asta angajatului firmei care va preia comanda. Este un serviciu optional, disponibil doar la cerere, datorita costurilor mai mari de transport.
Cum procedez daca produsul primit este defect?
Daca defectul este vizibil, va rugam sa ne contactati la  sau la telefonul 0371.191.734 si sa ne trimiteti cateva poze relevante pentru a putea incepe procesul de retur, in conditiile mentionate anterior. Daca defectul nu este vizibil, este necesara o fisa de constatare eliberata de un service autorizat.
Am primit coletul deteriorat/incomplet, cum procedez?
Daca la livrare coletul prezinta urme de deteriorare, solicitati curierului sa faceti receptia in prezenta acestuia, pentru a verifica si certifica integritatea produsului comandat. Orice sesizari ulterioare, in lipsa unui proces verbal redactat de reprezentantul firmei de curierat in momentul receptionarii de catre dumneavoastra a produsului comandat, nu pot fi luate in considerare.
Am primit alt produs decat cel comandat, ce pot face?
Daca au existat erori la ambalarea/etichetarea marfii, iar produsul primit difera de reperul inscris in factura, situatia va fi remediata in cel mai scurt timp de catre un angajat al ACN Piese Utilaje, fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra. Daca ACN Piese Utilaje a livrat alt produs decat cel necesar din motive ce nu pot fi imputate clientului (cum ar fi: date incomplete de identificare sau furnizarea gresita a acestora, lipsa confirmarii necesarului de piese conform planselor tehnice etc), costurile de returnare vor fi suportate integral de catre firma, urmand ca rambursarea contravalorii pieselor sa se faca in maxim 7 zile lucratoare. Produsul/produsele trebuie sa aiba ambalajul nedeteriorat si sa nu prezinte urme de montaj.
Nu sunt multumit de produs cum procedez pentru retur?
Pentru produsele livrate din stoc, ce nu prezinta urme de montaj si ambalajul este  nedeteriorat, returul se poate face in termen de 30 de zile calendaristice, contravaloarea pieselor fiind returnata prin transfer bancar in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data comunicarii IBAN-ului si receptionarea pieselor inapoi in depozitul ACN Piese Utilaje. Componentele si piesele electrice sau din Instalatii hidraulice nu se pot returna.
In ce conditii pot returna un produs?
Daca produsul livrat este conform cu cel ofertat si identificat impreuna cu dumneavoastra, returul se poate face in termen de 30 de zile calendaristice, contravaloarea pieselor fiind returnata prin transfer bancar in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data comunicarii IBAN-ului si receptionarea pieselor inapoi in depozitul ACN Piese Utilaje. Piesele electrice si compontentele/ansambrele hidraulice nu pot fi returnate. Daca ACN Piese Utilaje a livrat alt produs decat cel necesar din motive ce nu pot fi imputate clientului (cum ar fi date incomplete de identificare sau furnizarea gresita a acestora, lipsa confirmarii necesarului de piese conform planselor tehnice, etc), costurile de returnare vor fi suportate integral de catre noi, urmand ca rambursarea contravalorii pieselor sa se faca in maxim 7 zile lucratoare. In ambele situatii produsul/produsele trebuie sa aiba amblajul nedeteriorat iar piesele sa nu prezinte urme de montaj.
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului?
Dupa ce s-a efectuat receptia pieselor la depozitul ACN Piese Utilaje si s-a comunicat un IBAN valid, in termen de maxim 7 zile suma va fi rambursata prin transfer bancar.