Pentru a fi 100% sigur de compatibilitatea dintre produsul selectat si utilajul dumneavoastra, apelati la unul dintre angajatii firmei, avand datele de identificare ale utilajului la indemana.
Foarte simplu. Sunand la unul dintre numerele de telefon afisate sau completand rapid CEREREA DE OFERTA online.
Veti fi apelat telefonic de unul dintre angajatii firmei, pentru a confirma comanda, datele de facturare si de livrare, urmand ca expedierea sa se faca, de obicei, in aceiasi zi, majoritatea produselor fiind in stoc.
Telefonati unuia dintre angajatii firmei, avand datele de identificare ale utilajului la indemana si necesarul de piese. Sau trimiteti solicitarea pe e-mail, la una din adresele din rubrica Contact.
Asa cum am afirmat intotdeauna: daca se fabrica, o putem aduce!
Plata se va face ramburs, la curier, pentru produsele comandate din stoc. Pentru comenzile externe sau pentru valori mai mari de 5000 lei, se va face o plata partiala in avans, prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme, deoarece firmele de curierat nu pot face o incasare mai mare de 5000 lei/zi.
Avem contracte cu mai multe firme de curierat rapid, pentru un timp de asteptare si un cost minime. Pentru piesele din stoc, livrarea ar trebui sa se realizeze a doua zi. Veti primi intotdeauna, inainte de livrare, un SMS continand numarul de AWB si numarul de telefon direct de la agentia locala a firmei de curierat.
Pentru comenzile externe, unul dintre angajatii firmei va comunica termenul de livrare aproximativ pentru fiecare oferta in parte. In continuare, livrarea la nivel national se va realiza cum am mentionat anterior.
Pentru o reparatie menita sa dureze, nu doar calitatea pieselor achizitionate conteaza, ci si instalarea acestora. De aceea, va recomandam una din echipele noastre de interventie mobila, ce se poate deplasa la locatia utilajului. Pentru detalii despre acest serviciu si gasirea celei mai bune solutii pentru dumneavoastra, va rugam sa va adresati departamentului tehnic al ACN Piese Utilaje SRL.