Întrebări frecvente

În această secțiune se regăsesc întrebări frecvente ce au răspunsul pregătit. Dacă ai o întrebare diferită ne poți trimite un mesaj pe pagina de suport clienți sau ne poți contacta direct. Îți oferim rapid soluția optimă, răspunsul la întrebarea ta!

  • Am vazut pe site un produs de care am nevoie. Cum stiu ca este compatibil cu utilajul meu?

    Pentru a fi 100% sigur de compatibilitatea dintre produsul selectat si utilajul dumneavoastra, apelati unul dintre consultantii nostri, avand datele de identificare ale utilajului la indemana.

  • Am vazut pe site un produs care imi este necesar. Cum il comand?

    Simplu! Sunand la unul dintre numerele de telefon afisate sau completand o CERERE OFERTA online.
    Veti fi apelat telefonic de unul dintre consultantii nostri, pentru a confirma comanda, datele de facturare si de livrare, urmand ca expedierea sa se faca, de obicei, in aceeasi zi, majoritatea produselor fiind in stoc.

  • Vreau un produs care nu este pe site. Il puteti aduce?

    Telefonati unuia dintre consultantii nostri, avand la indemana datele de identificare ale utilajului, precum si necesarul de piese. Sau trimiteti solicitarea pe e-mail la una dintre adresele din sectiunea Contact.
    Asa cum am afirmat intotdeauna: daca se fabrica, o putem aduce!

  • Cum pot plati produsele comandate?

    Plata se face ramburs, la curier, pentru produsele comandate direct din stoc. Pentru comenzile externe si pentru cele ce depasesc suma de 5000 lei, se va face in avans plata partiala prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme, deoarece firmele de curierat nu pot face o incasare mai mare de 5000 lei/zi.

  • Cand va fi livrata comanda mea?

    Colaboram cu mai multe firme de curierat rapid, pentru un timp de asteptare redus si costuri minime.
    Piesele comandate din stoc vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.
    Veti primi intotdeauna, inainte de livrare, un SMS cuprinzand numarul de AWB si numarul de contact al agentiei locale a firmei de curierat. Pentru comenzile externe, unul dintre angajatii firmei va comunica termenul de livrare aproximativ pentru fiecare oferta in parte. In continuare, livrarea la nivel national se va efectua in conditiile mentionate anterior.

  • Nu am primit factura in colet. Cum procedez?

    Factura produselor comandate se va regasi fie in colet, fie sub AWB-ul firmei de curierat.
    Daca, totusi, nu ati gasit factura, puteti solicita o copie electronica pe adresa de e-mail
    secretariat@acnpieseutilaje.ro sau la numarul de telefon 0371.191.734.

  • Ma puteti ajuta cu montajul/instalarea produselor achizitionate?

    Pentru o reparatie durabila, nu doar calitatea pieselor achizitionate conteaza, ci si instalarea acestora. De aceea, va recomandam una din echipele noastre de interventie mobila, care se poate deplasa la locatia  utilajului.
    Pentru detalii despre acest serviciu si a gasi cea mai buna solutie pentru dumneavoastra, va rugam sa va adresati departamentului tehnic al ACN Piese Utilaje SRL.

  • Toate piesele sunt acoperite de garantie?

    Majoritatea pieselor comercializate beneficiaza de garantie. Sunt exceptate componentele sau subansamblurile provenite din dezmembrari, piesele de uzura (dinti de cupa, anvelope, lubrifianti si filtre, placute si discuri de frana etc.). Pentru elementele de uzura, veti primi certificat de calitate si un certificat de conformitate.

  • In cat timp este reparat/schimbat un produs defect?

    Repararea/schimbarea produsului va avea loc, de regula, in acelasi termen de livrare al comenzii intiale, in limita stocului nostru si al furnizorilor nostri.

  • Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

    Certificatul de garantie se regaseste pe aceeasi fila cu factura, pe verso. Indiferent de situatie, in baza numarului de factura, vom sti ce piese ati achizitionat si daca acestea se afla inca in perioada de garantie.

  • Cu ce firma de curierat faceti livrarea?

    Livrarea se realizeaza prin Fan Courier și Sameday.
    Daca totusi doriti expedierea printr-o alta firma de curierat, puteti face comanda de ridicare la firma agreata de dumneavoastra si ne puteti trimite AWB-ul pe adresa noastra de e-mail, pentru a-l tipari si atasa coletului.

  • Pot ridica produsul comandat in aceeasi zi de la sediul ACN?

    Produsele aflate in stoc se pot ridica in aceeasi zi din depozitul firmei, anuntand personalul nostru cu minim 30 de minute inainte, timp necesar pentru a pregati piesa/piesele solicitate si documentele de insotire a/ale acesteia/acestora.

  • Cine plateste transportul?

    Transportul produsului catre client este suportat de catre acesta. Ca alternativa, produsele pot fi ridicate direct de la depozitul nostru din Bucuresti sau, daca ati optat pentru servicii de montaj, pot fi aduse de mecanicul ce vine la interventia de reparatie a utilajului dumneavoastra.

  • Am posibilitatea sa verific coletul inainte de a plati rambursul?

    Daca doriti verificarea coletului, va rugam sa mentionati acest lucru angajatului nostru care va preia comanda. Este un serviciu optional, disponibil doar la cerere, implicand costuri mai mari de transport.

  • Cum procedez daca produsul primit este defect?

    Daca defectul este vizibil, va rugam sa ne contactati la secretariat@acnpieseutilaje.ro  sau la numarul de telefon 0371.191.734 si sa ne trimiteti cateva poze relevante, pentru a putea incepe procesul de retur, in conditiile mentionate anterior. Daca defectul nu este vizibil, va fi necesara o fisa de constatare eliberata de un service autorizat.

  • Am primit coletul deteriorat/incomplet, cum procedez?

    Daca la livrare coletul prezinta urme de deteriorare, solicitati curierului efectuarea receptiei in prezenta acestuia, pentru a verifica si certifica integritatea produsului comandat. Orice sesizari ulterioare, in lipsa unui proces verbal redactat de reprezentantul firmei de curierat in momentul receptionarii de catre dumneavoastra a produsului comandat, nu pot fi luate in considerare.

  • Am primit alt produs decat cel comandat, ce pot face?

    Daca au existat erori la ambalarea/etichetarea marfii, iar produsul primit difera de cel inscris in factura, situatia va fi remediata in cel mai scurt timp de catre un angajat al ACN Piese Utilaje, fara costuri suplimentare pentru dumneavoastra.
    Daca ACN Piese Utilaje a livrat alt produs decat cel comandat, din motive ce nu pot fi imputate clientului (cum ar fi: date incomplete de identificare sau furnizarea gresita a acestora, lipsa confirmarii necesarului de piese conform planselor tehnice etc), costurile de returnare vor fi suportate integral de catre firma, urmand ca rambursarea contravalorii pieselor sa se faca in maxim 7 zile lucratoare.
    Produsul/produsele trebuie sa aiba ambalajul nedeteriorat si sa nu prezinte urme de montaj.

  • Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

    Pentru produsele livrate din stoc, ce nu prezinta urme de montaj si ambalajul este nedeteriorat, returul se poate face in termen de 30 de zile calendaristice. Contravaloarea pieselor va fi returnata prin transfer bancar in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data comunicarii IBAN-ului si receptionarea pieselor in depozitul ACN Piese Utilaje. Componentele si piesele electrice sau cele de instalatii hidraulice nu pot fi returnate.

  • In ce conditii pot returna un produs?

    Daca produsul livrat este conform cu cel ofertat si identificat impreuna cu dumneavoastra, returul poate fi efectuat in termen de 30 de zile calendaristice. Contravaloarea pieselor va fi returnata prin transfer bancar in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data comunicarii IBAN-ului si receptionarea pieselor in depozitul ACN Piese Utilaje.
    Piesele electrice si componentele/ansamblele hidraulice nu pot fi returnate.
    Daca ACN Piese Utilaje a livrat alt produs decat cel comandat, din motive ce nu pot fi imputate clientului (cum ar fi date incomplete de identificare sau furnizarea gresita a acestora, lipsa confirmarii necesarului de piese conform planselor tehnice, etc), costurile de returnare vor fi suportate integral de catre noi.
    Rambursarea contravalorii pieselor sa va face in maxim 7 zile lucratoare. In ambele situatii produsul/produsele trebuie sa aiba ambalajul nedeteriorat, iar piesele sa nu prezinte urme de montaj.

  • In cat timp primesc banii inapoi in urma returului?

    Dupa ce s-a efectuat receptia pieselor la depozitul ACN Piese Utilaje si s-a comunicat un IBAN valid, in termen de maxim 7 zile, suma va fi rambursata prin transfer bancar.

CERE CONSULTANTACERE CONSULTANTA

Nu știi exact ce cauți?

Te putem ajuta!